TRAFFIC MONSOON Łukasz Gałuszka (Strona Główna)Rejestracja w Traffic Monsoon

Zagrożenie Dla Twoich Finansów w TRAFFIC MONSOON

…żeby nie było tylko „kolorowo” wokół projektu TRAFFIC MONSOON (tak jak wspominałem w ostatnim artykule o pozytywnych wydarzeniach, które mają miejsce), to dzisiaj chcę wspomnieć o największym według mnie zagrożeniu w TRAFFIC MONSOON, które może za jakiś czas doprowadzić do braku stabilności wysokości dziennych zysków.

Tym zagrożeniem jest brak limitu liczby posiadanych pakietów, dzięki którym otrzymujemy część przychodu firmy… Każdy może kupić tyle pakietów, ile chce.

„Każda” firma przeżywa swój „złoty okres”, kiedy jest dynamiczny rozwój, coraz większe przychody, coraz więcej klientów, partnerów, użytkowników… ale ten dobry czas w pewnym momencie się kończy. On może trwać nawet latami, ale kiedyś przychodzi taki moment, że biznes przestaje się tak dynamicznie rozwijać – w biznesie pojawia się coraz mniej nowych partnerów, klientów… i nagle zaczyna się tendencja spadkowa – coraz mniej ludzi korzysta z usług/produktów danej firmy, przychody maleją.

wykres-traffic-monsoon

Przekładając to na TRAFFIC MONSOON – teoretycznie większość użytkowników, którzy już generują zyski, które ich zaczynają zadowalać, powinni zostać w TM na długi czas, bo dlaczego mieliby rezygnować, skoro zbudowali sobie jakieś źródło dochodu, ale pewne jest jedno – że w pewnym momencie szał rejestracji nowych reklamodawców i osób, które po prostu chcą zarabiać, mocno przystopuje (przypuszczam, że do końca 2015 roku, może być dynamiczny rozwój, patrząc na to, co się dzieje wokół projektu, a co później?- zobaczymy). 

Patrząc na to, że każdy może mieć tyle pakietów, ile chce i zakładając że coraz więcej osób w pewnym momencie zacznie dochodzić do momentu, kiedy będą posiadać aktywnych pakietów 1500, 2000, 3000… można sobie uzmysłowić, jak ogromne kwoty dziennie, musiałyby wpływać do Traffic Monsoon z kupowanych przez reklamodawców usług reklamowych, aby możliwe było utrzymanie obecnego zysku dziennego na poziomie ok. 2% i wypłacanie tym użytkownikom po $1500, $2000, $3000 dziennie…

Jeśli zysk dzienny spadnie kiedyś do poziomu poniżej 1% na dłuższy okres czasu, to zacznie się masowa panika (tak, jak to było w AD HIT PROFITS) i „uciekanie” z projektu.

Dlatego warto się nad tą kwestią zastanowić, a wręcz zasugerować właścicielowi TRAFFIC MONSOON, aby wprowadził limit liczby pakietów, jaką można posiadać – pomiędzy 1000 a 1500 (to i tak daje takim użytkownikom ogromne zyski miesięczne przy 2% dziennego zysku, natomiast może ta zmiana spowodować, że ta wysokość dziennego zysku będzie się utrzymywać przez długi czas).

Także jeśli ktoś z Was będzie w lipcu na spotkaniu z Charlesem, to poruszcie ten temat, zasugerujcie mu wprowadzenie tej zmiany (jeśli to spotkanie będzie tylko w Poznaniu, to raczej mnie tam nie będzie…).

Druga kwestia, która również ma wpływ na długotrwałe utrzymanie dziennego zysku na poziomie ok. 2%, to uświadamianie swoich poleconych/partnerów, jak powinni zarządzać swoimi zarobkami.

Zapewne wiesz, że nasze zarobki wynikające z podziału przychodów, zależne są od tego, ile sprzedaje się pakietów reklam, kampanii reklamowych w TRAFFIC MONSOON itd.

…czyli aby ten dzienny zysk procentowo utrzymać przez długi czas na mniej więcej takim samym poziomie, większość użytkowników, powinna większość swoich zysków przez cały czas reinwestować w pakiety, w kampanie reklamowe itd. , natomiast wypłacać sobie np. ok. 30% zysków.

Na chwilę obecną TRAFFIC MONSOON bardzo ładnie się rozwija i zapowiada się, że najbliższe miesiące, to będzie nadal bardzo dynamiczny rozwój, ale warto pamiętać też o tej „ciemnej stronie”, aby odpowiednio reagować tak, żeby ten projekt był satysfakcjonującym dla nas źródłem dochodu przez długi czas… bo wszyscy mamy na to wpływ, jak ten projekt będzie działał w bliższej i dalszej przyszłości (to nie jest zależne tylko od właściciela i jego „widzimisię”).

Pozdrawiam i życzę samych sukcesów!

 


-------------------------------------------------------------

FAP

Możliwość Komentowania Tego Wpisu Zamknięta.