TRAFFIC MONSOON Łukasz Gałuszka (Strona Główna)Rejestracja w Traffic Monsoon

Jak Rozumieć Obecną Sytuację w TRAFFIC MONSOON?

 

Dzisiaj został „wykopany” PayPal z opcji płatności w TRAFFIC MONSOON

adpack-paypal-usuniety

…jeśli zastanawiasz się dlaczego tak się stało, koniecznie przeczytaj ten post na Facebooku (kliknij tutaj)

Także od dzisiaj „chwilowo” można płacić w Traffic Monsoon tylko za pośrednictwem procesorów Payza i SolidTrustPay, dopóki nowe rozwiązania (np. płatność kartą), nie zostaną wprowadzone w systemie.

Nowa wiadomość od Charlesa (założyciela Traffic Monsoon)

Zanim przeczytasz poniższe tłumaczenie, koniecznie najpierw przeczytaj tłumaczenie poprzedniej wiadomości  (powyższy link do posta na Facebooku), aby rozumieć, o czym jest poniższa treść.

Naprawdę robię wszystko, co mogę, aby ta sytuacja została rozwiązana, spotkałem się z wieloma osobami, dyskutując nad sposobami wyjścia z tej sytuacji, wliczając w to osoby, które są wstanie pomóc w znaczący sposób. PayPal obiecuje wysłać/przelać stan konta w całości (wszystkie środki) w ciągu 180 dni. 

PayPal będzie monitorował konto co 30 dni, aby zdecydować jaką kwotę (jeśli w ogóle jakąkolwiek) przeleją w pewnych odstępach czasu, ale tak dla pewności – wszystkie środki będziemy mieć poza PayPal-em w ciągu 6-ciu miesięcy.

Pracujemy nad wieloma rozwiązaniami, wliczając w to zaangażowanie jednego z najlepszych prawników, aby tę sytuację rozwiązać. Ten prawnik współpracuje z departamentem sprawiedliwości, ma znajomości w FBI oraz ma znajomego, którego znajomy jest przyjacielem założyciela procesora PayPal. Działamy poprzez wszystkie możliwe „kanały”, aby tę sprawę rozwiązać polubownie i szybko.

Wiedzcie, że w pełni uznaję/rozumiem Waszą pozycję/sytuację i pracuję tak ciężko, aby to rozwiązać dla Was tak szybko, jak to ludzkimi siłami jest tylko możliwe…

Najgorszy scenariusz – PayPal uwolni środki max. w ciągu 180 dni i każda oczekująca wypłata zostanie zrealizowana.

Zawsze byłem uczciwym wobec Was i mam nadzieję, że będziecie się trzymać wspólnie ze mną w tej „podróży”, z którą mamy do czynienia – jaką PayPal uczynił w waszym biznesie… i że przejdziemy przez to wspólnie i będziemy „iść” razem przez długie lata.

Najlepszy scenariusz – będziemy mieć nową „bramkę” płatności dodaną do systemu w ciągu kilku dni i nasze rozwiązania, nad którymi pracujemy będą w pełni sił – w ciągu 3 tygodni (lub w podobnym czasie) wszystkie oczekujące wypłaty zostaną zrealizowane i zostaną przywrócone natychmiastowe wypłaty. 

Jeśli wszystkie płatności, które w ostatnich tygodniach poszły na konto w PayPal-u, poszłyby na konta w Payza i SolidTrustPay, nie mielibyśmy żadnych kłopotów z płaceniem komukolwiek… Więc skupmy się teraz na tym, aby każdy używał procesorów Payza lub SolidTrustPay.

Najlepszą rzeczą teraz jest, aby każdy „ustawił” sobie (zaczął korzystać) z Payza lub SolidTrustPay zanim ukończymy prace związane z dodaniem nowej formy płatności do systemu. PayPal już nie istnieje na stronie jako metoda płatności.

Patrząc na trendy sprzedażowe (w TM) oraz na obecnie oczekujące na realizację wypłaty, jeśli te płatności będą wpływały przy użyciu innych metod niż PayPal,  powinniśmy być w stanie, zrealizować każdą oczekującą wypłatę w ciągu najbliższych 3 tygodni lub nawet szybciej.

Ta wiadomość nie jest po to, abyście się poddali, tylko abyście nadal robili swoje… używając Payza i SolidTrustPay – i zobaczycie, że wszystkie zlecenia zostaną opłacone w krótszym czasie niż 180 dni w trakcie napływu pieniędzy z generowanych sprzedaży. To wszystko, co potrzebujemy zrobić… bądźcie pozytywni, idźcie do przodu, a ten problem sam się rozwiąże…

Cóż… PayPal nie jednej osobie i firmie narobił już niesamowitego bałaganu poprzez swoje zamrażanie środków, które do nich nie należą, pod byle pretekstem… i niestety nadal sukcesywnie to robią. 

Wiem, że wielu ludzi patrzy obecnie na Traffic Monsoon, jak na „przegraną firmę”, wykończony biznes itd., ale tak naprawdę ta obecna sytuacja, nie jestem żadnym dramatem – wystarczy ją po prostu zrozumieć i zacząć z swoimi grupami/partnerami, działać trochę inaczej – po prostu zacząć używać Payzy lub SolidTrustPay do dokonywania płatności za pakiety reklam i inne kampanie reklamowe w TM.

Jeśli obserwowaliście w ostatnich tygodniach i miesiącach, jak szybko wzrastała rezerwa środków na koncie TM w PayPal-u, możecie łatwo wywnioskować, że ten obecny problem, nie jest żadnym problemem, bo tak jak Charles Scoville napisał – w ciągu kilku tygodni, można spowodować, że wszystkie oczekujące wypłaty zostaną zrealizowane i zostaną przywrócone natychmiastowe wypłaty, nawet jeśli Charles miałby spędzić „10 lat” w sądach, aby odzyskać od PayPal-a wszystkie środki… bo bieżące sprzedaże wystarczą, aby odbudować potrzebny „stan” finansowy dość szybko.

Tylko trzeba natychmiast zacząć myśleć i działać inaczej – po prostu używając Payzy i SolidTrustPay, jako środków płatniczych w Traffic Monsoon. Prosta „recepta” na obecną sytuację.


-------------------------------------------------------------

FAP

12 Odpowiedzi do “Jak Rozumieć Obecną Sytuację w TRAFFIC MONSOON?”

  1. Kazimiera Nurczyk pisze:

    Dziękuję za powyższą informację. Z przyjemnością przeczytałam ją. Osobiście optymistycznie patrzę na przyszłośc TM. Wierzę, że chwilowe kłopoty miną i będziemy cieszyc się TM przez wiele kolejnych lat.

    • Marzena Kojro pisze:

      I ja dziękuję bardzo za jasny przekaz,co dzieje się w TM,i jakoś nie dziwi mnie to,że PayPal i w TM sprawia kłopoty.Wiele firm padło przez PayPal,ostatnio MPA w którym jestem.Nie będę wymieniać nazw innych firm,bo strony by zabrakło.

      • Proszę bardzo. Niestety PayPal tak działa i nie ważne, czy dane konto należy do osoby prywatnej, która ma „$10” na koncie, czy należy do firmy, która ma miliony na koncie…, zamrażają środki na 180 dni, często bez konkretnego powodu… Dla wielu firm to niestety oznacza koniec, bo utrata płynności finansowej na pół roku, jest dla nich „zabójstwem”…

      • Piotr P. pisze:

        Witam ja mam całkiem inne pytanie odnośnie naliczen w TM ponieważ zauważyłem ze od wczorajszego dnia niemialem żadnego naliczenia za paczki reklamowe z tego co przeczytałem na fb jest to problem techniczny.

        • U wszystkich tak jest. Może to wynikać z faktu, że PayPal został usunięty jako opcja płatności za zakupy, a jak zapewne wiesz, ogromna większość ludzi korzystała z tego procesora – TM dzieli się przychodami ze sprzedaży, więc być może to jest przyczyną… mała sprzedaż – mała kwota do podziału… (zanim ludzie przestawią się na Pazya i STP…).

          Znalazłem też krótką inf. w Internecie (na jednej z grup zagranicznych), że są prowadzone prace w systemie (prawdopodobnie związane z wdrożeniem procesora do płatności kartami). Zawsze jak informatycy robią coś poważnego w systemie, są odcinane niektóre funkcje, albo wszystkie… Także cierpliwości…

  2. Łukasz N pisze:

    Ja się tylko zastanawiam nad jedną rzeczą, moje środki do wypłaty już wiszą ponad 2 tygodnie. Kilka razy pisałem do support’u TM, do dnia dzisiejszego bez odpowiedzi. Ponadto na payza także wiszą mi wypłaty na moje polskie konto bankowe. Również wielokrotnie pisałem do nich i mailowo i na chat’cie, także bez odzewu. Dlaczego tak traktują ludzi? Mogliby chociaż napisać jedno zdanie, a tak niepotrzebnie się wszyscy stresują i nakręcają.

    • …a mnie zastanawia Łukaszu, co ludzie z obsługi TM, mieliby Ci odpisać – gdybyś naprawdę mocno był zainteresowany tematem TM, wiedziałbyś wszystko, co się dzieje, co się zmienia itd., bo informacje są na bieżąco podawane. Wystarczy zaglądnąć na stronę TM w dziale „News”, na fan page firmy na Facebooku, na kanał YouTube Charlesa, na grupy zagraniczne… Przypuszczam, że ludzie z obsługi już nie mają po prostu siły na odpowiadanie na jedne i te same pytania, które prawdopodobnie otrzymują od dziesiątek albo setek tysięcy ludzi. Te inf. są dostępne dla wszystkich – wystarczy po nie sięgnąć.

      „Wypłaty już wiszą ponad 2 tygodnie” – no i znów, jakbyś tylko zaglądnął na grupy zagraniczne, wiedziałbyś o tym, że w ostatnich dniach, ludzie otrzymują wypłaty zlecone 21 stycznia 2016.

      Z kolei Payza ma 5 dni roboczych na realizację wypłaty na konto polskie + później jeszcze czekasz do kilku dni, zanim pieniądze fizycznie wpłyną na polskie konto bankowe… a jeśli jest to pierwszy przelew na dane konto, to może to potrwać trochę dłużej, bo Payza może chcieć dokładniej sprawdzić Twoje konto itd.

  3. Irena Behal pisze:

    Witam.
    Wysłałam 15,92$ z paypala celem dopłaty do wykupu adpacka,paypal przysłał potwierdzenie o przelewie w TM głucho,wysłałam przez Suport informacje co z moimi walorami GŁUCHO,Panie łukaszu PAŃSKIE TŁUMACZENIE O PROBLEMACH TM przestaje przemawiać do społeczności w TM,mój partner wysłał do Pana emaila z prośbą z pańskiej strony również żadnej reakcji jak podobnie z TM.

    Z poważaniem Irena Behal

    • Pani Ireno, ja się dzielę tylko dostępnymi dla Was wszystkich informacjami + własnymi przemyśleniami i doświadczeniami. Jak to do Pani nie przemawia, to proszę nie zaglądać na mój blog – prosta sprawa. Ja np. nie lubię chłamu, którym ludzi karmi TV, więc prawie wcale nie oglądam TV – Pani powinna podobnie zrobić w kwestii „mojego tłumaczenia”.

      Druga sprawa – ani Pani, ani Pani mąż, nie jesteście moimi poleconymi, więc nie mam żadnego obowiązku, żeby każdy Państwa problem rozwiązywać. Pomagam w wielu kwestiach związanych z TM poprzez swój blog, Fan Page i kanał YouTube, tworząc materiały dot. różnych kwestii i nie patrząc na to, czy korzystają z tego tylko moi poleceni, czy osoby takie, jak np. Pani.

      Natomiast ja mam swoje życie, swoje biznesy, swoich partnerów biznesowych, którym trzeba pomóc i nie zamierzam marnować czasu na zabawę w psychologa, obsługę „klienta” itd. dla osób, które bez zastanowienia, dołączają z pierwszego lepszego linku referencyjnego o różnych projektów, a później zasypują mnie wiadomościami z błaganiem o pomoc, bo sponsor nie pomaga, bo firma nie odpisała itp. itd. – przykro mi, ale zwyczajnie nie mam czasu dla takich ludzi, żeby każdemu osobiście pomagać. Zresztą byłoby to bardzo nie w porządku, żebym miał pomagać takim osobom kosztem swojej rodziny, swoich biznesów i partnerów biznesowych.

      Mam nadzieję, że to potrafi Pani zrozumieć, a jak nie to trudno.

      W kwestii Pani problemu – przypuszczam, że ludzie z obsługi są ZASYPANI wiadomościami od spanikowanych, niecierpliwych… ludzi i dlatego to trwa dłużej niż zwykle, a w tamtej kwestii nikt inny Pani nie pomoże, jak tylko ktoś z obsługi, także pozostaje czekać, albo anulować ticket i jeszcze raz wysłać nowy.

  4. Witam Panie Łukaszu. Jestem fanką Pańskich blogów i funpage. Blog ten znalazłam szukając też ratunku dla mojej sytuacji w jakiej znalazłam się będą członkiem TrafficMonsoon. Poprzednia Pana wypowiedź jest także odpowiedzią i dla mojej sytuacji. Już 19 dni mam zablokowane konto ze zwzględu na Double Accounts, co z mojej strony wcale nie miało miejsca i do dzisiaj zadaję sobie pytanie jak to się stało i dlaczego? Wiem, że TM ma teraz problemy, śledzę wszystko na bieżąco, ale czy kiedykolwiek odzyskam dostęp do konta, zaczynam powoli w to wątpić. A te 19 dni wydaje mi się wiecznościa. Zrobiłam już wszystko, co mogłam, za wyjątkiem telefonu, bo nie znam angielskiego. Wiele się od Pana nauczyłam, korzystam z Pana filmów instruktarzowych (AIOP) i nadal się staram wprowadzać w życie wszystkie rady, jakie są dzięki Panu dostępne w Internecie. Dziękuję i pozdrawiam.

    • Witam. W tym przypadku pozostaje jedynie kontakt z obsługą TM – trzeba wysłać im samodzielnie wiadomość w języku angielskim wyjaśniając całą sytuację. Nikt tego za Panią nie zrobi, bo mają swoje zasady, że po prostu nic nie zrobią jeśli pisze się do nich w nie swojej sprawie. Np. nie ma sensu, abym ja wysyłał wiadomość do TM w sprawie któregoś z moich poleconych, bo otrzymam odpowiedź w stylu „proszę, aby w tej spawie napisał do nas właściciel danego konta”. Także jeśli nie zna Pani angielskiego, to proszę porozmawiać ze sponsorem albo z jakimś znajomym, który pomoże Pani napisać wiadomość po angielsku wyjaśniając sprawę i proszę wysłać „ticket” do obsługi TM.